GSF5
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
GSF5

To bring back the community! v5.7
 
HomeHome  StatsStats  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Minecraft Chat

Go down 
+6
TroysGamestudioChannel
Mow
Finnvv
bighoek
Snowkitty16
[Deleted]
10 posters
Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Next
AuthorMessage
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyMon Aug 01, 2016 9:49 pm

guilty
Back to top Go down
TroysGamestudioChannel
Starter
TroysGamestudioChannel


Minecraft Naam : RetelijkeShit
Gamestudio Naam : TroysGamestudioChannel
Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 2016-07-28
Woonplaats : middle of nowhere

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 6:39 am

Dit is het command van mijn Lucky blocks: (MET DE HAND GESCHREVEN)
summon FallingSand ~ ~1 ~ {Block:stone,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false},{id:MinecartCommandBlock,Command:"fill ~2 ~-4 ~-2 ~11 ~2 ~2 stained_hardened_clay 1 hollow"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"fill ~2 ~-3 ~-2 ~11 ~1 ~2 stained_glass 4 replace stained_hardened_clay"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add le dummy LuckyBlockEvent"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add ki dummy LuckyBlockBroken"},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~1 ~-2 ~ wall_sign 4 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"LUCKY BLOCKS\\\",\\\"color\\\":\\\"gold\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/give @p spawn_egg 1 0 {EntityTag:{id:Endermite,CustomName:LuckyBlock},display:{Name:\\\\\\\"Lucky block\\\\\\\"}}\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"by Nytron Gamez\\\",\\\"color\\\":\\\"light_purple\\\"}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[RIGHT-CLICK] to\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_green\\\"}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"get lucky blocks!\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_green\\\"}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~1 ~-1 ~ wall_sign 4 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/scoreboard objectives remove le\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"[RIGHT-CLICK]\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/scoreboard objectives remove ki\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"to destroy this\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/kill @e[type=ArmorStand,name=ls]\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"machine.\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill ~ ~-3 ~-2 ~10 ~3 ~2 air\\\"}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"scoreboard players reset @e[name=ls,score_le_min=41] le"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"scoreboard players add @e[name=ls] le 1"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"kill @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1]"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~1 ~-1 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=38,score_le_min=38] ~ ~ ~  summon Item ~ ~2 ~ {Item:golden_apple,Count:5}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=39,score_le_min=39] ~ ~ ~  summon Guardian ~ ~2 ~ {Elder:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=38,score_le_min=38] ~ ~ ~  summon Item ~ ~2 ~ {Item:quartz_ore,Count:47}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=37,score_le_min=37] ~ ~ ~  effect @p slowness 30"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=37,score_le_min=37] ~ ~ ~  effect @p blindness 30"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,r=6]"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=d,r=1] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,r=6]"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=p,r=1] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,r=6]"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~ ~-1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[1.0,1.0,-1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[-1.0,1.0,1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[-1.0,1.0,-1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[1.0,1.0,1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[0.0,1.0,-1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[0.0,1.0,1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[-1.0,1.0,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~ ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=tnt,r=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~ ~-2 {Fuse:80,Motion:[1.0,1.0,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~ ~ chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=d,r=1] ~ ~ ~ summon Item ~ ~-2~ {Item:{id:iron_ingot,Count:1},Motion:[1.0,1.0,0.5]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=d,r=1] ~ ~ ~ summon Item ~ ~-2 ~ {Item:{id:diamond,Count:1},Motion:[0.0,1.0,-1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=d,r=1] ~ ~ ~ summon Item ~ ~-2 ~ {Item:{id:gold_ingot,Count:1},Motion:[-1.0,1.0,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=d,r=1] ~ ~ ~ summon Item ~ ~-2 ~ {Item:{id:emerald,Count:1},Motion:[0.0,1.0,1.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=p,r=1] ~ ~ ~ summon Item ~-2 ~ ~ {Item:{id:potato,Count:1},Motion:[1.0,1.0,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=Item,r=1] ~ ~ ~ tp @e[name=lw,r=1] @r[type=ArmorStand,r=3]"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=Item,r=1] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~2 {CustomName:tnt}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~ ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=Item,r=1] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~2 ~ {CustomName:d,Invisible:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~ ~1 chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=lw] ~ ~ ~ execute @e[type=Item,r=1] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~2 ~ ~ {CustomName:p,Invisible:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~2 ~ {Invisible:1,Small:1,CustomName:lw,NoGravity:1,Marker:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ fill ~1 ~3 ~ ~-1 ~4 ~ air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ fill ~ ~3 ~1 ~ ~4 ~-1 air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ fill ~1 ~3 ~1 ~-1 ~4 ~-1 spruce_fence"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ fill ~1 ~5 ~1 ~-1 ~5 ~-1 cobblestone"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ setblock ~ ~2 ~ water"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~ ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=36,score_le_min=36] ~ ~ ~ fill ~1 ~1 ~1 ~-1 ~2 ~-1 cobblestone"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-1 ~1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=35,score_le_min=35] ~ ~ ~ summon Rabbit ~ ~2 ~ {RabbitType:99}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=34,score_le_min=34] ~ ~ ~ fill ~2 ~2 ~2 ~-2 ~7 ~-2 air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=34,score_le_min=34] ~ ~ ~ fill ~-3 ~1 ~-3 ~3 ~7 ~3 slime"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=33,score_le_min=33] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:splash_potion,Count:1,tag:{CustomPotionEffects:[{Id:2,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:4,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:9,Amplifier:1,Duration:20},{Id:17,Amplifier:3,Duration:6000},{Id:18,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:19,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:20,Amplifier:2,Duration:6000}],display:{Name:\\\"Unlucky splash potion\\\",Lore:[\\\"Decreases your awesomeness\\\",\\\"So throw it onto your rivals \\\"]}}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=33,score_le_min=33] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:potion,Count:1,tag:{CustomPotionEffects:[{Id:1,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:3,Amplifier:3,Duration:6000},{Id:5,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:8,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:10,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:11,Amplifier:2,Duration:6000},{Id:12,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:13,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:14,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:16,Amplifier:1,Duration:6000},{Id:21,Amplifier:5,Duration:6000},{Id:23,Amplifier:99,Duration:6000}],display:{Name:\\\"Lucky potion\\\",Lore:[\\\"Makes you super awesome\\\"]}}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=32,score_le_min=32] ~ ~ ~ summon ThrownExpBottle ~ ~3 ~ {Motion:[0.0,0.8,-0.1]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=32,score_le_min=32] ~ ~ ~ summon ThrownExpBottle ~ ~3 ~ {Motion:[0.0,0.8,0.1]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-1 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=32,score_le_min=32] ~ ~ ~ summon ThrownExpBottle ~ ~3 ~ {Motion:[-0.1,0.8,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-1 ~ chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=32,score_le_min=32] ~ ~ ~ summon ThrownExpBottle ~ ~3 ~ {Motion:[0.1,0.8,0.0]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=31,score_le_min=31] ~ ~ ~ tp @p ~ ~100 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=31,score_le_min=31] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ say I BELIEVE I COULD FLY!!"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=30,score_le_min=30] ~ ~ ~ summon Witch ~ ~2 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=29,score_le_min=29] ~ ~ ~ summon Creeper ~ ~2 ~ {powered:1,ExplosionRadius:127,CustomName:\\\"100% DANGER\\\"}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ summon Endermite ~-2 ~ ~ {CustomName:LuckyBlock}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ summon Endermite ~2 ~ ~ {CustomName:LuckyBlock}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-1 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ summon Endermite ~ ~ ~-2 {CustomName:LuckyBlock}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-1 ~-1 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ summon Endermite ~ ~ ~2 {CustomName:LuckyBlock}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ setblock ~ ~5 ~ gold_block"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~1 ~4 ~1 ~-1 ~4 ~-1 sandstone"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~2 ~3 ~2 ~-2 ~3 ~-2 sandstone"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~1 ~1 ~1 ~-1 ~1 ~-1 air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~2 ~1 ~2 ~-2 ~1 ~-2 sandstone"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=28,score_le_min=28] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~3 ~2 ~3 ~-3 ~-1 ~-3 sandstone 0 hollow"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-1 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=27,score_le_min=27] ~ ~ ~ setblock ~ ~2 ~ bedrock"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~-1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=26,score_le_min=26] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:arrow,Count:64}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=25,score_le_min=25] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~-2 ~-21 ~-2 ~2 ~-21 ~2 lava"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=25,score_le_min=25] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~-1 ~-20 ~-1 ~1 ~-20 ~1 web"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=25,score_le_min=25] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~-1 ~2 ~-1 ~1 ~-20 ~1 air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=24,score_le_min=24] ~ ~ ~ summon Wolf ~-1 ~2 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=24,score_le_min=24] ~ ~ ~ summon Wolf ~ ~2 ~1"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=24,score_le_min=24] ~ ~ ~ summon Wolf ~1 ~2 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-2 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=24,score_le_min=24] ~ ~ ~ summon Wolf ~ ~2 ~-1"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-2 ~ chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=23,score_le_min=23] ~ ~ ~ summon Wolf ~ ~20 ~ {Passengers:[{id:EntityHorse,Type:3,Passengers:[{id:Zombie,Passengers:[{id:Slime,Passengers:[{id:MushroomCow,Passengers:{id:Creeper,Passengers:{id:Villager,Passengers:{id:Skeleton,Passengers:{id:Spider,Passengers:{id:Chicken,Passengers:{id:PigZombie,Passengers:{id:Bat}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=22,score_le_min=22] ~ ~ ~ summon Pig ~ ~12 ~ {Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Pig,Passengers:[{id:Villager}]}]}]}]}]}]}]}]}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=21,score_le_min=21] ~ ~ ~ summon Zombie ~ ~2 ~ {IsVillager:1,CustomName:Bob,ArmorItems:[{id:diamond_boots},{id:diamond_leggings},{id:diamond_chestplate},{id:diamond_helmet}],HandItems:[{id:diamond_sword},{id:diamond_sword}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=20,score_le_min=20] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_sword,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:3},{id:19,lvl:5},{id:20,lvl:3},{id:21,lvl:5}],HideFlags:7}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=19,score_le_min=19] ~ ~ ~ summon Villager ~ ~2 ~ {Profession:0,CustomName:\\\"Lucky Villager\\\",CustomNameVisible:1,Career:1,CareerLevel:42,CanPickUpLoot:0,PersistenceRequired:1,Offers:{Recipes:[{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:1},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_sword\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:2},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_pickaxe\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:1},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_shovel\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:4},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_helmet\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:7},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_chestplate\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:6},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_leggings\\\",Count:1},rewardExp:false},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:3},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"diamond_boots\\\",Count:1}},{buy:{id:\\\"diamond\\\",Count:1},maxUses:9999999,sell:{id:\\\"iron_block\\\",Count:1}}]}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=18,score_le_min=18] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_shovel,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky shovel\\\"},ench:[{id:19,lvl:5},{id:35,lvl:5},{id:32,lvl:5}],HideFlags:7}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=17,score_le_min=17] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_pickaxe,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky pickaxe\\\"},ench:[{id:19,lvl:5},{id:35,lvl:5},{id:32,lvl:5}],HideFlags:7}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=16,score_le_min=16] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:bow,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky bow\\\"},ench:[{id:19,lvl:5},{id:50,lvl:2},{id:51,lvl:1}],HideFlags:7}}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~1 chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=39,score_le_min=39] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_boots,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky boots\\\"},ench:[{id:0,lvl:4},{id:1,lvl:1},{id:2,lvl:2},{id:3,lvl:1},{id:4,lvl:1},{id:7,lvl:1}],HideFlags:7},Damage:0}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=39,score_le_min=39] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_leggings,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky leggings\\\"},ench:[{id:0,lvl:4},{id:1,lvl:1},{id:3,lvl:1},{id:4,lvl:1},{id:7,lvl:1}],HideFlags:7},Damage:0}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=15,score_le_min=15] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_chestplate,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky chestplate\\\"},ench:[{id:0,lvl:4},{id:1,lvl:1},{id:3,lvl:1},{id:4,lvl:1},{id:7,lvl:1}],HideFlags:7},Damage:0}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=15,score_le_min=15] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond_helmet,Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lucky helmet\\\"},ench:[{id:0,lvl:4},{id:1,lvl:1},{id:3,lvl:1},{id:4,lvl:1},{id:7,lvl:1}],HideFlags:7},Damage:0}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=14,score_le_min=14] ~ ~ ~ summon Bat ~ ~3 ~ {Passengers:[{id:EntityHorse,Type:4,NoAI:1,Passengers:[{id:Skeleton}]}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=13,score_le_min=13] ~ ~ ~ fill ~-10 ~91 ~-10 ~10 ~91 ~10 redstone_block"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=13,score_le_min=13] ~ ~ ~ summon FallingSand ~-10 ~93 ~-10 {Block:command_block,TileEntityData:{Command:fill ~ ~1 ~ ~20 ~-2 ~20 air,auto:1},Time:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-2 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=13,score_le_min=13] ~ ~ ~ fill ~-4 ~90 ~-4 ~4 ~90 ~4 command_block 0 replace {Command:summon PrimedTnt ~ ~-80 ~ {Fuse:60}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-3 ~1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=12,score_le_min=12] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:diamond,Count:32}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=11,score_le_min=11] ~ ~ ~ setblock ~ ~2 ~ chest 0 replace {Items:[{id:gold_block,Slot:4,Count:32},{id:golden_apple,Slot:10,Count:10},{id:golden_carrot,Slot:17,Count:2},{id:gold_ingot,Slot:21,Count:23},{id:gold_nugget,Slot:24,Count:64}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=10,score_le_min=10] ~ ~ ~ setblock ~ ~2 ~ chest 0 replace {Items:[{id:piston,Slot:0,Count:8},{id:redstone,Slot:6,Count:5},{id:redstone_torch,Slot:12,Count:16},{id:dispenser,Slot:16,Count:1},{id:redstone_lamp,Slot:22,Count:1}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=9,score_le_min=9] ~ ~ ~ summon FallingSand ~ ~9 ~ {Block:stained_hardened_clay,Data:8,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:1,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:4,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:5,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:13,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:3,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:11,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:2,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:stained_hardened_clay,Data:6,Time:1,DropItem:0,Passengers:[{id:\\\"FallingSand\\\",Block:diamond_block,Data:0,Time:1,DropItem:0}]}]}]}]}]}]}]}]}]}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=8,score_le_min=8] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~ ~ ~ ~ ~1 ~ water"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=8,score_le_min=8] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~1 ~1 ~1 ~-1 ~1 ~-1 glass_pane"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=8,score_le_min=8] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~1 ~-1 ~1 ~-1 ~2 ~-1 obsidian"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-3 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=7,score_le_min=7] ~ ~ ~ summon FallingSand ~ ~4 ~ {Block:emerald_block,Time:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-3 ~ chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=7,score_le_min=7] ~ ~ ~ summon LightningBolt ~ ~1 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=6,score_le_min=6] ~ ~ ~ summon Giant ~ ~2 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=5,score_le_min=5] ~ ~ ~ summon LavaSlime ~ ~2 ~ {Size:8}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=4,score_le_min=4] ~ ~ ~ summon Slime ~ ~2 ~ {Size:8}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=3,score_le_min=3] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:ender_eye,Count:4}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=3,score_le_min=3] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:ender_pearl,Count:5}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=2,score_le_min=2] ~ ~ ~ summon Item ~ ~2 ~ {Item:{id:enchanting_table,Count:1}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-3 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=1,score_le_min=1] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ setblock ~ ~2 ~ flowing_lava"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~10 ~-3 ~-1 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=0,score_le_min=0] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~ ~7 ~ ~ ~9 ~ anvil"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~9 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=1,score_le_min=0] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~ ~ ~ ~ ~20 ~ air"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls,score_ki_min=1,score_le=1,score_le_min=0] ~ ~ ~ execute @p ~ ~ ~ fill ~1 ~ ~1 ~-1 ~2 ~-1 iron_bars"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"tp @e[type=Endermite,name=LuckyBlock] ~ ~-256 ~"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=Endermite,name=LuckyBlock] ~ ~ ~ setblock ~ ~ ~ stained_glass 4"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=Endermite,name=LuckyBlock] ~ ~ ~ replaceitem entity @e[name=ls] slot.armor.head minecraft:skull 1 3 {SkullOwner:ZigMunDo}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-3 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=Endermite,name=LuckyBlock] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~-1.5 ~ {Invisible:1,CustomName:ls,NoGravity:1}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-3 ~-1 repeating_command_block 5 replace {auto:1,Command:"execute @e[type=ArmorStand,name=ls] ~ ~ ~ detect ~ ~1.5 ~ air 0 scoreboard players set @e[r=0] ki 1"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~ ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~-3 ~-1 ~ ~ ~ air}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-1 ~1 redstone_block},{id:MinecartCommandBlock,Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=1]},{id:MinecartCommandBlock,Command:/tellraw @a ["",{"text":"Thanks to DutchTerms, JustRonald, Gielv1, ITALYVIDUTCH, Meloenman, ItsLars and EENJoris.","color":"black"},{"text":" "},{"text":"Thanks for installing this machine!","color":"dark_gray"}]}]}]}]}


GSF :)
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 8:02 am

hier zal myst blij mee zijn

spaghetti code
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
[Deleted]
Three
Three



Aantal berichten : 5337
Registratiedatum : 2014-10-25

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 8:18 am

das toch niet te doen met de hand
er zijn toch een bazillion mcedit filters die het werk voor je doen?
iig, impressive
Back to top Go down
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 12:02 pm

oh shit dat is vet
indrukwekkend to say the least  GSF :O
Back to top Go down
TroysGamestudioChannel
Starter
TroysGamestudioChannel


Minecraft Naam : RetelijkeShit
Gamestudio Naam : TroysGamestudioChannel
Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 2016-07-28
Woonplaats : middle of nowhere

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 12:56 pm

Ik zie stteds een ONLINE icoon bij GH hoe kan dat
Ik wist ook wel dat er generatoren waren maar het geeft me een vrije hand als ik het met de hand doe.
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 2:20 pm

dat betekent dat hij online is
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyTue Aug 02, 2016 2:25 pm

xD
ik ben gewoon heel vaak online GSF :P
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptySun Aug 07, 2016 8:18 am

*kuche* levenloos!!! *kuche*

jk, ik ben er blij mee GSF :)
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
bighoek
Two
Two



Minecraft Naam : Pyro
Gamestudio Naam : Kira
Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 2014-10-25
Woonplaats : Ergens

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 2:39 pm

eh waarom is myst down
Back to top Go down
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 3:12 pm

omygod bighoek you can't just ask people why they are down
Back to top Go down
bighoek
Two
Two



Minecraft Naam : Pyro
Gamestudio Naam : Kira
Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 2014-10-25
Woonplaats : Ergens

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 3:33 pm

I can.
Back to top Go down
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 4:07 pm

Minecraft Chat - Page 18 When-youre-the-senate-i-am-the-senate-1483516
Back to top Go down
[Deleted]
Three
Three



Aantal berichten : 5337
Registratiedatum : 2014-10-25

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 5:43 pm

ms is al een week down


hijs op vakantie
Back to top Go down
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 6:19 pm

fijne vakantie mystos
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 6:23 pm

hij is bij mje ergens

hij kan zo ff naar mje lopen enzo
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 12, 2016 6:27 pm

is ie naar de wallen
Back to top Go down
bighoek
Two
Two



Minecraft Naam : Pyro
Gamestudio Naam : Kira
Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 2014-10-25
Woonplaats : Ergens

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptySat Aug 13, 2016 8:46 am

Party bij Mje
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptySat Aug 13, 2016 9:27 am

echt eh
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
Mow
Admin
Admin
Mow


Gamestudio Naam : My Own Game / Tips And Tricks
Aantal berichten : 2522
Registratiedatum : 2014-11-28
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dafack ik ben nu een brabander

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyThu Aug 18, 2016 6:42 pm

Hallo mensen! Ik heb ook een map gemaakt. Het gaat over de mensen hier op GSF.

Ik was super lui dusjah, maar misschien dat je m wel leuk vind.

mediafire.com/?o31uieb576c3x29
Back to top Go down
https://oli414.com
Mow
Admin
Admin
Mow


Gamestudio Naam : My Own Game / Tips And Tricks
Aantal berichten : 2522
Registratiedatum : 2014-11-28
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dafack ik ben nu een brabander

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyThu Aug 18, 2016 9:24 pm

^ Ff serieus, pls speel mijn map. Tis grappig voor mensen die hier in de GSF community zitten.

M7, Atru, Snow, jullie moeten hem sws spelen.
Back to top Go down
https://oli414.com
Gh
Three
Three
Gh


Minecraft Naam : Bartgamezzz
Gamestudio Naam : Zitwelsnor
Aantal berichten : 7412
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 24
Woonplaats : Monster Energy Ultra Sunrise is basically zero sinas Ik dacht eens zo'n ander soort Monster te proberen aangezien echt 70% van wat ze verkopen zero is dus ik dacht heey misschien hebben ze er wel wat lekkers tussen zitten (€1,17, not worth it voor sinas imo maar bijna alle niet zero Monsters zijn wel echt tering lekker en uniek dus worth it)

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 19, 2016 10:18 am

gespeeld en facking geniaal
Back to top Go down
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 19, 2016 10:31 am

ik speel em wel met skype binnenkort GSF :)
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
NorthernWolf
Admin
Admin
NorthernWolf


Minecraft Naam : m7movies
Gamestudio Naam : Bluegames1
Aantal berichten : 6171
Registratiedatum : 2014-10-24
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 19, 2016 10:59 am

holyshit 10/10
Back to top Go down
https://www.gsf5.actieforum.com/
bighoek
Two
Two



Minecraft Naam : Pyro
Gamestudio Naam : Kira
Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 2014-10-25
Woonplaats : Ergens

Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 EmptyFri Aug 19, 2016 12:15 pm

ben benieuwd
Back to top Go down
Sponsored content





Minecraft Chat - Page 18 Empty
PostSubject: Re: Minecraft Chat   Minecraft Chat - Page 18 Empty

Back to top Go down
 
Minecraft Chat
Back to top 
Page 18 of 23Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Next
 Similar topics
-
» m7 Minecraft Maps
» Chat v6
» Gamestudio Chat 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GSF5 :: Community :: MC & Ter-
Jump to: